فروشگاه اینترنتی فلوراستور
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

0

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

فروشگاه فلوراستور در راستای حمایت و پاس داشت مشتریان و خریداران محترم بر اساس منشور خدماتی داخل سازمانی خدمات خود را در قالب طرح های زیر برای عموم ارایه می نماید.

  • انصاف و عدل : ما به مشتریان خود به چشم یک رهگذر نگاه نمی کنیم یا قصد و نیتی برای دریافت پول بیشتر نداریم بلکه اولین الگوی خدماتی خود بر پایه عدل و انصاف در قیمت گذاری کالا و خدمات خود قرار دادیم. مشتری سرمایه همیشگی ماست اما پول نه
  • لیاقت و شایستگی :  تلاش، تخصص، مهارت مبنای پیشرفت کاری ماست. جدیت و وجدان کاری توام با رعایت اصول منشور اخلاقی راهنمای شایستگی ماست. شما شایسته بهترین ها هستید و ما سعی می کنیم بهترین باشیم.
  • متانت و خوشرویی : با گشاده رویی و اخلاق خوب با مشتریان و مراجعه کنندگان برخورد داریم و هیچگاه اهانت یا قصد تخریب شخصیتی کسی حتی همکار و رقیب را نداریم.
  • شرح صدر : در تعاملات خود منطقی و اصولی رفتار می کنیم و نا ملایمت را با خوبی و بردباری پاسخ می دهیم.
  • توجه به دیگران : برای حقوق و نظرات دیگران احترام قایلیم . خوش قول و وقت شناس بوده و در تصمیم و قیمت گذاری های خود منافع شخصی را در نظر نداریم.
  • رقابت طلبی سالم : با اعتماد به نفس ، تالاش ، خلاقیت و سابقه مهارتی سعی می کنیم رقابتی را ایجاد کنیم که بالاتر از دیگران باشیم چرا شما لیاقت شخصیت بالاتر برای ما دارید.
  • یادگیر و خلاق : کار تیمی ، در کنار خلاقیت و نوآوری و برنامه ریزی و پیاده سازی فرآیند چرخه مشتری مداری یکی دیگر از ستون منشور خدماتی ماست.
  • مسولیت و تعهد : با تمام توان و خلوص و نیت برای ادای مسولیت های خود می کوشیم. ابتکار عمل را به دست گرفته و مسولیت تصمیم های اشتباه خود را به گردن می گیریم.
  • دستیبابی به اهداف : مبنای عملکرد مجموعه فلوراستور بر مبنای برنامه ریزی هوشمندانه و مدیریت صحیح است. سعی می کنیم تا به دور از روزمرگی اعتلای مجموعه فلوراستور را اعتلا ببخشیم.
  • آرامش مشتری : یکی از هدف غایی ماست. با رعایت اصول و طراحی فرایند های چرخه سفارش و تحویل کالا به ساده ترین شکل ممکن در کنار مشتریان هستیم.
  • رضایت مشتری : مبنای ارزیابی عملکرد مجموعه فلورا و رفع نواقصات و کاستی های احتمالی را بر اساس نظرات گرم و سازنده مشتریان تقویت و بهبود می بخشیم.
  • یادگیری سازمانی : با پایش محیط فعالیت و کسب کارهای موفق خارجی پیوسته عملکرد خود را تغییر و به روز می کنیم. با درک شرایط جدید مهارت و توانایی و کیفیت کالا و خدمات خود را ارتقا می دهیم.

این اصل مشتری مداری مجموعه فلوراستور است.

0