تیزرهای تبلیغاتی و افکت های صوتی

تیزرهای تبلیغاتی و افکت های صوتی

تیزرهای تبلیغاتی و افکت های صوتی به بحث و بررسی گونه های مختلف طراحی تیزر های رادیویی و تلویزیونی می پردازد و به بیانی ساده شما با اطلاعات کافی در زمینه انواع تیر های تبلیغاتی بیشتر آشنا خواهید شد.

تیزرهای تبلیغاتی و افکت های صوتی

تیزر تبلیغاتی جدا از نوع تصویر برداری تنها با موسیقی و افکت های صوتی گیرا تر و ماندگار تر می شود و شما به عنوان تدوینگر و سازنده چنین برنامه هایی باید بتوانید با استفاده از زیبا شناسی و تکنیک های طراحی یک کار ایده آل را ارایه دهید .

اما قبل از اینکار وقتی به شما پیشنهاد یک تیزر تبلیغاتی داده می شود باید بدانید که گونه های آن به چثورت است و برای ساخت آن باید چه کارهایی را انجام دهید . پس با لیناسافت همراه باشید تا بیشتر به واکاوی این بحث بپردازیم.

تیزر های تبلیغاتی به سبک های زیر انجام می شود :

  • تیزر رئال
  • تیزر انیمیشن
  • رئال انیمیشن
  • وله های تبلیغاتی یا گرافیک موشن

تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی تیزرهای تبلیغاتی و افکت های صوتی

سبک تیزر و وله های رئال :

همه ما با معنی رئال آشنا هستیم که با استفاده ار تکنیک های ساخت فیلم های سینمایی با بازیگران در فضاهای واقعی ساخته می شود . طراحی تیزر های تبلیغاتی رئال کمی از تولید یک فیلم سینمایی ندارد! پرا که شما باید یک فیلم نامه تبلیغاتی طراحی و سپ آن را پیاده کنید.

با آنکه مدت زمان تیزر و وله های آماده کوتاه می باشد اما همان کوتاه بودن ممکن است از شما تجهیزات و نیرو هایی را برای ساخت طلب کند که شامل هزینه می شود.اما ارزش تولید یک کار خوب و ارایه آن به مشتری را دارد .

جهت دانلودی موسیقی های ساخت برنامه های تبلیغاتی می توانید از این لینک دیدن کنید .

برای داشتن یک تیزر تبلیغاتی در زمینه رئال داشتن یک فیلم نامه خوب تبلیغاتی،تجهیزات روز تصویر برداری و وسایل حرکتی آنها به شما کمک میکند تا یک تیزر موفق را برای کمپین و برنامه های تبلیغاتی خود انجام دهید.

 

سبک تیزر تبلیغاتی انیمیشن :

با توجه به پیشرفت های صنعت ساخت جلوه های ویژه روی فیلم در سبک های مختلف انیمیشن ها هم از قدیم در کنار برنامه های ویدیویی همراه بوده است . طراحی تیزر های تبلیغاتی با روش سه بعدی ارزانترین روش های ساخت تبلیغات می باشد که لازمه آن داشتن مهارت در ساخت تصاویر سه بعدی و استفاده از آنها در تبلیغات می باشد.

تیزرهای تبلیغاتی و افکت های صوتی

در یک تبلیغات سه بعدی شما می توانید در زمینه های مختلف از اطلاع رسانی تا مطالب آموزشی و شخصیت سازی برندهای مختلف با کارکترهای معروف آن شرکت یا معرفی فرهنگ ،تبلیغ لوگو و غیره به سادگی بدون نیاز به تجهیزات خاص تصویر برداری ساخت و ارایه دهید.

سبک های دوبعدی و سه بعدی از مزایای این گونه تبلیغات می باشد که اگر به درستی استفاده شود تبلیغات جذابی حساب می شود .

جهت دانلود موسیقی های ساخت تیزر های تبلیغاتی در زمینه های مختلف می توانید از این لینک دیدن کنید.

ساخت تیزر به روش رئال با ترکیب 

ترکیبی از تبلیغات رئال و انیمیشن می باشد که می تواند شامل تکنیک های جلوه های ویژه هم شود. در این روش شما می توانید با دست بازر تری مدل های مختلف طراحی تیزر را انجام دهید.

این مدل از کارها جذابیت ویژه ای دارد و به دلیل وجود ترکیبی موزون از دنیای واقعی و انمیشین قدرت گیرایی بالایی نسبت به دیگر روش ها را میتواند ایجاد کند. در برخی موارد برای ساخت چنین طرح هایی نیاز به استودیو های کروماکی برای تصویر برداری لازم است .

وله تبلیغاتی

Interlued با وله در فرهنگ آکسفورد معنی شده است و در زبان فارسی معادل میان پرده می باشد . که شامل فیلمی کوتاه با نمایش اندک ترکیبی از موسیقی می باشد . باید توجه داشت که وله های تبلیغاتی به چند مدل تقسیم می شود که می توانید بر اسا نیاز خود از هر روش دلخواه استفاده کنید.

  • وله مستقل
  • وله اعلامی
  • وله مکمل
  • وله میان برنامه

وله مستقل:

به صورت مستقل از سایر برنامه ها و با اهدافی در جهت اهداف شبکه پخش کننده طراحی می شوند. وله های مستقل یه سبب ایجاد شناخت، تبلیغ، آگاهی دادن در زمینه ای خاص و منطبق با اهداف آن شبکه طراحی و اجرا می شوند.

وله اعلام برنامه یا برنامه های اطلاع رسانی :

در تلویزیون این وله های برای معرفی عملکرد کلی و دقیق برنامه های تولیدی استفاده می شود که بنای این مدل اطلاع رسانی دقیق برای معرفی و پخش برنامه های مختلف می باشد.

وله های ترکیبی و مکمل

این مدل از وله ها در ابتدا،میان و انتهای برنامه های در حال پخش استفاده می شود .این مدل شامل وله های میان برنامه،وله مقدماتی،وله های همزمان یا زیر نویس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید