برند سازی با افکت صدا

برند سازی با افکت صدا

برند سازی با افکت صدا : قبل از پرداختن به این مبحث لازم است شما با واژه معانی تبلیغات برندینگ آشنا باشید که « برند سازی عنصری از صدا و تصویر می باشد که در زمینه تبلیغات،معرفی و بازاریابی محصولات و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرد.»

در این مقاله روش های به کار گیری اصولی ساخت تبلیغات و برندینگ  در زمینه جلوه های صوتی را آموزش خواهیم داد. و با بحث ویدیو چندان کاری نخواهیم داشت. پس با لیناسافت همراه باشید.

برند سازی با افکت صدا

طراحی یک تیزر تبلیغاتی،در جوهره اثر،با تکیه بر محتوا ،عنصرهای ویدیویی و موسیقی یا افکت صدا پایه ریزی و طراحی می شود . در اینروش شما هدف را فق برای برندر سازی و ماندگار کردن یک فعالیت تجاری در ذهن مخاطبان به عهده دارید.

 

 

در طراحی تیزر های تبلیغاتی با افکت صوتی همه چیز بستگی به سبک طراحی ساخت دارد که در ادامه به این سبک ها اشاره ای خواهیم داشت :

در فرایند تدوین یک استراتژی مناسب برای برند سازی نکاتی را باید تجزیه و تحیل کرد وسپس بر اساس اطلاعات به دست آمده با ایجاد تنوع و جذابیت برند سازی را ارایه کرد . برند سازی تنها به کار با ویدیو و عنصرهای ویدیویی نمی باشد بلکه می توانید از افکت های صوتی که ارزانترین و بهترین روش است برای این منظور بهره بگیرید.

  • برند ها هویت یک فعالیت مجموعه در محور محصولات و خدمات می باشد بنابرین نوع عنصرهای استفاده شده در تبلیغات صوتی و تصویری باید کاملا منطبق با این هویت باشد .
  • جدا از بحث بالا هدف دوم برند سازی باید بر روی تغییر رفتار خریدار و ترغیب او به ترجیع برند کاری شما نسبت به رقبا باشد. حتی اگر شده ترغیب کنید تا یک محصول آزمایشی را خریداری کند.

 

محصولات پیشنهادی در زمینه افکت و تیزر های تبلیغاتی صوتی این لینک کلیک کنید.

 

  • هدف سوم ما در برند سازی جلوگیزی از کاهش ریخت مشتری و تنزل مشتریان می باشد که باید با دیدهای روانشناسه از اینکار جلوگیری و مشتری را ابقا کرد .
  • در هدف چهام تکرار و تکرار می باشد تا مشتری کاملا عادت کند .
تکنیک های برند سازی با افکت صدا

تکنیک های برند سازی با افکت صدا

مخاطبان برند سازی

اصولا برند سازی و طراحی برنامه های تبلیغاتی بر روی سه عنصر مخطبان فعلی،گذشته و آینده استوار می باشدکه باید در طراحی و به کار گیری این عنصرها در متن تبلیغات حتما استفاده و مورد توجه قرار بگیرد.

در برند سازی شما می توانید افزایش نوع مصرف، افزایش مقدار خرید، افزایش مدت مصرف، ازدیاد دفعات مصرف، جذب نسل های جدید، شهرت برند، مبارزه با شایعات، مبارزه با جانشین یا رشد فناوری، محدودیت زمانی، خدمت به خلق را مد نظر قرار دهید.

معرفی سبک های مختلف ساخت برند : 

  • کلاسیک در برند سازی
  • باروک
  • ناتورالیسم
  • رمانتیسم
  • فوتوریسم
  • داداییسم
  • اونانیمیسم
  • پارناسیسم
  • امپرسیو نیسم
  • اکسپرسیونیسم
  • سوررئالیسم
  • سمبولیسم
  • سبک کوبیسم
  • کوزموپولیتیسم
  • اسپاسیالیسم
  • المنتاریسم
  • بدوی گری
  • پاپ آرت
  • مدرنیسم

معرفی هر یک از سبک های بالا در مباحث بعدی بیشتر خواهیم پرداخت و در این مطلب صرفا تمرکز خود را بر روی افکت صوتی و موسیقی متمرکز می کنیم .

فکت صوتی تبلیغاتی

افکت صوتی تبلیغاتی

 

اصول انتخاب و استفاده از موسیقی و برند سازی با افکت صدا :

  • در طراحی یک تیزر تبلیغاتی لوگو برند مهمترین بخش استفاده شده موسیقی شما و افکت های کوتاه مربوطه می باشد که موسیقی به عنوان قفل کننده ذهن مشتری به تبلیغ و افکت صوتی مکمل نگهداری روانی مشتری برای مشاهده تبلیغ است حتی اگر ۳ ثانیه هم باشد کافیست .
  • در استفاده از سبک های افکت صوتی در تبلیغات برند حتما دقت کنید از سبکی استفاده کنید تا با روحیه و نوع کار خدمات آن برندینگ همسان باشد . هیچوقت شما نمی توانید برای تبلیغ برند یک عطر از افکت تبلیغ یک لوازم صنعتی بهره ببرید،پس حتما دقت کنید نوع موسیقی و افکت سازکار با تیپ و روحیه برند شما باشد.
  • یک موسیقی و افکت صوتی می تواند طراحی شود یا از عنصرهای از قبل ساخته شده میکس و استفاده شود اما هدف و نقطه زوم شما ابداع برندی جذاب و ماندگار با استفاده از عنصرهای گرافیکی ویدیویی وبصری باشد .
  • انتخاب نادرست افکت صوتی یا موسیقی کوتاه تبلیغاتی می تواند به یک برند ضربه وارد کند یا اینکه آن برند را معروف کند لذا در استفاده و انتخاب سبک های مکختلف موسیقی و افکت صوتی حتما به این بعد دقت کنید.
  • در تبلیغات برندینگ شما از موشن گرافیک هم می توانید بهره ببرید و در موشن گرافیک دست شما برای کاربرد افکت های صوتی بازتر و راحتر است و اینکه هزینه کمتری برای شما در بر خواهد داشت.

با توجه به توضیحات بالا از معروف ترین برندهای تبلیغاتی با استفاده از سبک های مختلف و موسیقی کوتاه و افکت صوتی می توان به شرکت های-برند خودکار بیک،برند تبلیغ پفک چی توز،چاکلز،تاژ،هایلی؛پریل،گلرنگ،بالابالا،طبیعت،تن تاک،اگرین،بیمکث،پالار،فرش پاتریس،بهداشتی اوه،لینا اسنک و غیره

در مقالات بعدی به معرفی سبک های تیزر های تبلیغاتی با استفاده از رویه پذیریش پیام بازرگانی صدا و سیمای ایران بیشتر خواهیم پرداخت .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *