منشور خدماتی نمابانگ

لینا سافت فلورانس برای ارایه خدمات فروشگاهی و خدماتی خود در سایت نمابانگ خود یکسری قوانین و منشوری برای ارایه خدمات خود به بهترین نحو و پاسداری از مشتریان و رعایت احترام برای خریداران عزیزان تنظیم نموده است که در ذیل چکیده آن به اطلاع شما میرسد .

  1. فروشگاه لینا سافت |(نمابانگ )، تکریم انسانها، ارج نهادن و ارزش آفرینی برای مشتریان و پایبندی به اخلاق حرفه ای را از اصول اعتقادی خود می دانیم. لذا با استعانت از خداوند سبحان تلاش می کنیم با توکل بر خدا، رعایت اخلاق اسلامی، قانون مداری و برنامه ریزی در خدمتگزاری به ولی نعمتان خود، این اصول را که ضامن دستیابی به رضایت ایشان و همانا دربردارنده رضایت الهی است اجرا نموده و ارج نهیم.
  2. با پایبندی به اصول سه گانه نظامهای مدیریت کیفیت یعنی بهبود مستمر، مشارکت کاری و رضایت مشتری و با بکارگیری دانش و تخصص خود و تشریک مساعی با سایر همکاران، جایگاه و منزلت مناسبی برای لینا سافت در مقابل ذینفعان ایجاد می نمائیم و در ارتقاء آن می کوشیم.
  3. خلاقیت و نوآوری و افزایش مستمر دانش و مهارت، مورد اهتمام جدی ماست و برآنیم تا با استفاده از فناوری اطلاعات و نظام های مجازی، ارایه دهنده خدمات نوین باشیم.
  4. انجام صحیح و سریع و شایسته امور محوله را جزء وظایف خود دانسته و در کوتاهترین زمان ممکن و با برخورد مناسب و سعه صدر و خوشرویی خواسته های مراجعان را با توجه به ضوابط و مقررات به انجام میرسانیم و از حقوق آنان صیانت می نمائیم.
  5. رعایت نظم و آراستگی، امانتداری،صداقت، وقت شناسی، تواضع، فروتنی و مسئولیت پذیری را سرلوحه تمام امور خویش قرار می دهیم و در عمل و سخن، خصلت های نیکوی انسانی و اسلامی را تشویق و حمایت می کنیم.
  6. ضمن رعایت اصل گذشت، رأفت و منش اسلامی ، عدل و انصاف، حفظ آبرو و اسرار شخصی و خانوادگی افراد و پرهیز از پرخاشگری، عصبانیت و تحقیر دیگران نمادی از یک انسان مسلمان مورد نظر پیامبر(ص) می باشیم.
  7. به روشهای موجود و تشکیلات مجموعه لینا سافت دل خوش نکرده و با استقبال از نظرات و پیشنهاد های سازنده و بسط فرهنگ انتقادپذیری و شفافیت در اطلاع رسانی دائم در فکر یافتن راه نو، روش تازه، فراهم کردن ارتباط راحت تر و کارآمدتر کردن سازمان می باشیم.
  8. به جایگاه رفیع مشتریان و استادان و دوستان و همکاران عزیز احترام ویژه می گذاریم و از تجارب آنان به عنوان منبع و مرجع تخصص، تجربه، اطلاعات و آگاهی ها استفاده خواهیم کرد چرا که آنان به عنوان ارزشمندترین سرمایه های شرکت محسوب می شوند.
  9. همیاران و همکاران را در اجرای این منشور اخلاقی یاری رسانیم و از آنها در پیروی از این منشور حمایت می کنیم.

 

روابط عمومی لینا سافت