این غذاها را شب عروسی نخورید

این غذاها را شب عروسی نخورید

شب عروسی این غذاها را نخورید، به بحث مهمی در باره تغذیه شما در شب عروسی می پردازد که بهتر است از خوردن آن پرهیز کنید تا دچار کسالت و بی حوصلگی نشوید. چون شما یکبار در طول عمر خود ازدواج می کنید و باید از هر لحاظ شاد وسرحال باشید تا مهمانی و مراسم به بهترین شکل خود تمام شود. پس با لیناسافت همراه باشید.

این غذاها را شب عروسی نخورید

این غذاها و مواردی که در این بخش به اطلاع شما خواهد رسید مواردی است که هیچ سختی و مشکلی در رعایت آنها نخواهید داشت و با ارایه راه کارهایی به شما کمک می کند تا در مصرف برخی چیزهای دلخواه هم کنترل داشته باشید.

 

کافئین

 

  • هیچوقت نوشیدنی و خوردنی ها کافئین دار نخورید !

کافئین بصورت مستقیم روی سلسه اعصاب بدنتان تاثیر دارد و ممکن است در روز عروسی مقداری دچار عصبانیت و بی قراری شوید . پس از نوشیدن قهوه و نوشیدنی دارای کافئین خودداری کنید.

مطلب پیشنهادی : تخته شاسی طرح دار و معرفی مدل ها

 

اگر شما از دوستداران مصرف خوردنی های کافئین دار هستید سعی کنید چند هفته مانده به عروسی از مصرف آن پرهیز یا کم کنید تا در یکی دو روز عروسی دچار مشکل نشوید. به جای آن می توانید از آب در روز عروسی بیشترین استفاده را کنید تا کمبود آب بدن منجر به کسالت و خستگی شما نشود .

  • از غذاهای نفخ آور پرهیز کنید.

یک روز قبل از روز عروسی دور غذاهایی مانند لوبیا،بروکلی،انواع کلم خط قرمز بکشید و سراغ این جور خوردنی ها نروید. به دلیل استرس های ناخواسته در روز عروسی شما در لباس عروس یا دامادی ممکن است معذب  و اذیت شوید.

  • مواد غذایی پر چرب نخورید.

مواد غذایی پر چرب ماننده سرخ کردنی ها،پنیر و گوشت و لبنیات پرچرب به خودی خود دچار سنگینی و بی حوصلگی می کند لذا از مصرف این گونه مواد در چند روز عروسی پرهیز کنید. پیشنهاد ما مصرف پروتین های توقو و ماهی می باشد .

  • از خوردن آدامس خودداری کنید.

درست است که خوردن آدامس باعث خوشبو شدن دهان می شود و احساس خوبی به شما دست خواهد داد اما خوردن آدامس اشتباه بوده و باعث ورود هوای بیشتر به معده شده و دچار نفخ گاز معده خواهید شد .

 

شب عروسی

 

 

  • غذاهایی که توصیه می کنیم حتما مصرف کنید

در روز عروسی شما کلی کار دارید که باید سریع و بدون فوت وقت انجام شود چرا که زوج شما و مهمانان و دوستان همراه شما و بخصوص مهمامانانی که در این روز به دیدار و شرکت در مراسم شما حضور خواهند آورد ناخود آگاه استرس لازم را وارد میکند .

بهتر است به مصرف موارد انرژی زا روی بیاورید که می توانید برای صبحانه غلات بصورت کامل یا میوه میل کنید .نان سبوس دار ،شیر کم چرب و گردو و همچنین یک موز برای صبحانه کافی می باشد .

برای ناهار یک بشقاب سالاد سبزیجات همراه با غذاهای پروتین دار مانند گوشت گاو ،مرغ و ماهی میل کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید