خرید فالور برای فن پیج اینستاگرام

linasoftlinasoft
5 بازدید
خرید فالور برای فن پیج اینستاگرام

فن پیج ها همانند پیج های معمولی نیاز به تولید محتوای خوب و پوشش خبرهای جذاب و انگزیشی است. در همین راستا برای فعالیت حرفه ای می توانید با خرید فالور و لایک صفحات خود را توسعه و گسترش دهید. هر چقدر بتوانید در سریعترین زمان فالور و پست های با کیفیت تولید کنید می توانید به درجه لازم فن پیج مناسب برسید.

خرید فالور برای فن پیج اینستاگرام

تعامل و تبادل با دیگر فن پیج ها به عنوان یک ابزار کمک برای بالا بردن آمار فن پیج و کسب رتبه خوب برای تبلیغات است. برای اینکار باید حوصله خرج داده و مدت زمان زیادی را برای دریافت فالورهای اورگانیک سپری کنید.

انواع فن پیج چیست؟

انواع فن پیج چیست؟

  • فن پیج مارکتینگ

فن پیج ها به دلیل ماهیت هواداری یکی از پر بازدید ترین صفحات اینستاگرام است که طرفداران بسیاری را می تواند همراه خود داشته باشد. اگر شما پیج معمولی دارید می توانید با ایجاد بخشی به عنوان فن پیج اقدام به انتشار تبلیغات از سلبریتی و افراد مشهور که محبوبیت زیادی بین مخاطبان اینستاگرام دارد کنید.

برای راه اندازی فن پیج مارکتینگ می توانید بعد از رسیدن به حد مجاز فالور و پست از برند صفحات معروف استفاده کرده و محصولات و خدمات آنها را برای دنبال کننده های خود معرفی کرده و به درآمد برسید.

هزینه راه اندازی فن پیج مارکتینگ بسیار پایین تر از راه اندازی یک صفحه اینستاگرام است. چرا که سرمایه شما پست و فالورهای شما است. هر چقدر فعالیت شما قوی و فعال باشد بدون هیچ محدودیتی می توانید درآمد بالایی داشته باشید.

به عنوان یک نمونه شما با یک تولید کننده قرارداد همکاری تبلیغ محصول می بندید. از پشت صحنه تهیه و آماده سازی ، رفت آمدها، نظارتها و فعالیت هایی که برای نمایش دادن آنها مجاز است اقدام به معرفی محصول می کنید. به هیچ وجه محتوای تهیه شده برای پیج را روی سایت مورد استفاده قرار ندهید.

 

برای مطالعه بیشتر : تنظیم ویدیو برای اینستاگرام در ادیوس بخش دوم

  • فن پیج خبری

این فن پیج ها تنها کار آنها گردآوری و باز طراحی و انتشار پست های مشهور و جذاب فضای اینستاگرام است. برای راه اندازی این فن پیج نیاز به تیم تولید محتوا و استراتژی تقویم محتوایی دارد.

عموما به دلیل ماهیت خبری بودن این فن پیج ها می توانید در زمینه های مختلف و بیشماری به تبلیغات بپردازید.

  • فن پیج تفریحی و ورزشی

جذابترین و در عین حال پر ببینده ترین فن پیج محسوب می شود. با توجه به نیاز مردم ایران به خنده و شادی فن پیج های طنز و خنده دار بیشترین فالور و پتانسیل به درآمد بالا دارد و کافی است استعداد و ایده طنز خود را پیدا کرده و برای آن برنامه ریزی کنید.

فن پیج های تبلیغی محدودیت و چهارچوب فن پیج های خبری را نداشته و انعطاف بالایی برای جذب و تبلیغات را دارند. بخصوص اینکه با پوشش اخبار و حوادث ورزشی می توانید جذابیت پیج های خود را برای علاقه مند هر رشته بالا ببرید.

  • فن پیج های هنری و اختصاصی

اگر مهارت یا حرفه ای خاص دارید که می دانید آموزش و یادگیری آن برای دیگران شامل هزینه می شود می توانید به رایگان تهیه کرده و در اختیار آنها قرار دهید. برای اینکار می توانید از ایده های تولید فیلم های آموزشی یا اسلایدرهای آموزشی با بنرهای جذاب استفاده کنید.

  • فن پیج شرکتی

این فن پیج ها مخصوص سازمان و شرکت های تولید کننده و یا ارایه دهنده خدمات است. عموما در این فن پیج فعالیت های پشت پرده و رسانه هایی که به عنوان شاهد می تواند کیفیت ارایه خدمات از نظر نمایش تجهیزات، پرسنل، نمایندگی ها، خدمات بسته بندی یا راه اندازی، حمل و نقل و یا غیره را شامل شود. فن پیج های شرکتی مستقل از وب سایت عمل می‌کنند و از پست های خود برای معرفی خدمات و محصول شرکت استفاده می‌کنند.

  • فن پیج های خیریه ای

این فن پیج ها عموما برای پوشش موسسات خیریه در حوزه های مختلف از بهزیستی، کمیته امداد، انجمن بیماران خاص، تعاونی های خیریه، موسسات خیریه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در این پیج پشت صحنه فعالیت و خدمات برای طرفداران و خواهان خیریه برای ایجاد اطمینان و درستی فعالیت نمایش داده می شود.

مراحل ایجاد فن پیج در اینستاگرام

مراحل ایجاد فن پیج در اینستاگرام

  1. موضوع فعالیت را مشخص کنید. هواداری برند، شخصیت یا سازمان یا حیوان یا فعالیت های حزبی و مذهبی
  2. مشخصات طرفداران خود را استخراج کنید. مخاطبان شما چه افرادی خواهند بود. نیاز آنها را شناسایی کرده و یک تقویم محتوایی برای فعالیت تنظیم کنید.
  3. اگر قصد دارید پیج رسانه ای برای عکس و فیلم ایجاد کنید از قبل آنها را مطابق مخاطب خود پیدا کرده و گردآوری کنید.
  4. اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید.
  5. یک حساب کاربری ایجاد کرده و تمام اطلاعات از بیوگرافی تا تصاویر صفحه را برای خود مشخص کنید.
  6. پست دلخواه خود را منتشر کنید.
  7. با استفاده از هشتک های ترند و یا اختصاصی خود که قبلا در تقویم محتوایی مشخص کردید بین 3 تا 4 هشتگ برای هر پست خود درج کنید.
  8. دنبال صفحات و حساب های مرتبط با فعالیت خود باشید و آنها را دنبال کنید.
  9. شروع به تعامل با صفحاتی که آنها را دنبال می کنید کنید.
  10. دنبال درخواست فالور و لایک نباشید. اگر قصد دارید از یک پیج آماده استفاده کنید یک صفحه اینستاگرام تهیه کنید و اقدام به فعالیت کنید.

اینفلوئنسرها چند دسته هستند؟

برای مطالعه بیشتر : تنظیم ویدیو برای اینستاگرام در ادیوس

اینفلوئنسرها چند دسته هستند؟

  1. واینرها
  2. بلاگر ها
  3. سلبریتی ها
  • واینرها

به اشخاصی که از طریق ایجاد پست های طنز و خنده دار فالور و فعالیت می‌کنند واینر می گویند. واینرها  به عنوان صفحات مثبت طرفداران بیشتری در بین مردم دارند. جدا از آن بسته به نوع زمینه فعالیت از تنوع و مخاطب پذیری بالایی برخوردار هستند. بع عنوان مثال به واینرهایی موفق مانند هومن ایرانمنش، میلاد قاسمی می توان اشاره کرد که کلیپ های زیبا و محتوای جذاب خلاقانه ای را ابداع کرده و فالورهای زیادی را همراه خود دارند.

  • بلاگرها

بلاگرها بسیار مهم هستند. چرا که با مشخص کردن یک هدف خاص اقدام به تولید محتوا و اشتراک گذاری خبرها و حوادث صفحات مختلف اینستاگرام می‌کنند. شخصی مانند صدف بیوتی با میلیون ها فالور به عنوان یک بلاگر معروف در حوزه تبلیغات لباس و زیبایی فعالیت دارد و درآمد بالایی نیز دارد!

  • سلبریتی ها

افرادی مانند مهناز افشار، رامبد جوان، بهنوش بختیاری، الناز شاکر دوست و حسن ریوندی دلقک اینستاگرام از معروفترین صفحات معروف در اینستاگرام در حوزه سلیبریتی می باشد. این افراد تاثیر زیادی می توانند روی مخاطبان پر هوادار خود داشته باشند. مردمی که ناخواسته دنبال این گونه صفحات هستند.

در حوزه خارج از کشور صفحات هنرمندانی و افراد مشهوری مانند رونالدو به عنوان یکی از صفحات پر بازدید شناخته می شود. تبلیغ از طریق بازی و اخبار ورزشی بسیار طرفدار دارد و این نشان از علاقه مردم آن کشور به ورزش به خصوص فوتبال دارد.

ویژگی یک فن پیج خوب چیست؟

ویژگی یک فن پیج خوب چیست؟

  • هدفمند و در یک شاخه مرتبط فعالیت دارند.

فن پیج هایی که یک موضوع مشخص و هدف داشته باشند بیشترین درصد موفقیت را دارند. برای اینکار لازم است با تحقیق و مطالعه در صفحات اینستاگرام پیج های معروف و صفحات پر بازدید را شناسایی و با خلاقیت اقدام به تولید محتوا در حوزه خاص کنید.

  • پروفایل قدرتمندی دارند!

عکس و متن و هشتگ های پیج در جذب فالور مهم هستند. سعی کنید از یک برند خاص یا برند مختص به خود استفاده کنید. یک سبک و ایده طراحی کنید و محکم برای بالا بردن ارزش آن بکوشید. اینکار نیاز به زمان و تولید محتوای با کیفیت دارد.

  • دنبال کردن فن پیج های مرتبط

همیشه دنبال کردن صفحاتی که مرتبط با حوزه فعالیت شما است کمک می‌کند زودتر در صفحات اکسپلورر اینستاگرام بالا بیاید. برای اینکار لازم است صفحاتی که بیشترین تطابق و سنخیت با زمینه فعالیت دارند انتخاب شود.

  • عناوین صفحه جذاب استفاده کنید.

همیشه انتخاب کلمه و عنوان اول بسیار مهم است. اگر شما قادر به تولید متن جذاب نیستید می توانید از یک کپی رایتر کمک گرفته و یک متن جذاب برای پست های خود انتخاب کنید. عموما فن پیج هایی که عنوان جذابی کردند موفقتر هستند.

  • تعامل با فالورها

راز بقا و درآمد فن پیج ارتباط و تعامل با کاربران خود است. اینکار جدا از ایجاد اعتبار در اعتبار صفحه شما نزد اینستاگرام تاثیر دارد و باعث سریع بالا آمدن صفحه شما خواهد شد.

  • مدام به روز باشید.

یک الگو استراتژی تولید محتوا و تقویم محتوایی درست کنید. مطابق تقویم محتوا عمل کرده و هر روز صفحه خود را فعال نگهدارید. اینکار ار ریزش فالور خودداری کرده و اعتبار صفحه شما بالا خواهد رفت.

  • غیر فعال نشوید.

اگر مدتی را غیر فعال باشد یا اهمیتی به روز ربودن نداشته باشید فالورهای شما ریزش کرده و شما عملا با شکست مواجه می شوید. سعی کنید با ارسال هفتگی پست حضور خود به دنبال کننده های خود را اعلام کنید.

  • سئو پیج اینستاگرام را رعایت کنید.

استفاده از هشتگ و کپشن درست، استفاده از لینک های درست و تصاویر و موارد دیگر از ارکان اصلی فعالیت در اینستاگرام می باشد. اگر به دنبال رتبه بالا هستید حتما الگوریتم های اینستاگرام را رعایت کنید. سعی کنید با عضویت در سایت خبری اینستاگرام از تغییرات جدید آن با خبر باشید.

نتیجه گیری :

درآمد فن پیج های اینستاگرام چه در ایران یا خارج از کشور بسته به مدت زمان فعالیت و کیفیت محتوا و ایده و خلاقیت استفاده شده در آن بستگی دارد. یک پیج می توانید در حوزه تبلیغات یا مختص یک رشته به صورت اختصاصی فعالیت کند. اگر شما هم قصد دارید پیج اینستاگرام راه اندازی کرده و به درآمد خوبی برسید باید بدانید حداقل به شش ماه زمان و فعالیت مستمر و دایمی نیاز است.

سلیبریتی و افراد شاخص نتیجه زحمات و فعالیت های خود را برداشت می کنند و اگر شما یک فرد عادی هستید ناراحت نباشید بسته به میزان توانایی و مهارت خود شروع به ایجاد فن پیج و فعالیت در فضای اینستاگرام کنید. حتما قبل از راه اندازی پیج خوب اهداف و برنامه منسجم تقویم محتوایی در نظر بگیرید.

اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

116+ محصولات
202+ سفارشات تکمیل شده
8000+ کاربران
116+ مطالب وبلاگ

پرداخت آنلاین

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف های ما زودتر از بقیه با خبر شوید!
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت